Politica de returnare - WatchShop

Politica de retur conform OG. 34/2014

Orice produs se poate returna in termen de 14 zile de la data receptionarii acestuia in conformitate cu OG. 34/2014.

*In cazul in care produsele acceptate ca retur prezinta deteriorari, clientul va suporta costurile serviciilor necesare aducerii produsului la conformitate.

Cum returnezi produsul?

  • Vezi pasii detaliati in politica de returnare de 14 zile de mai jos.

POLITICA DE RETURNARE DE 14 ZILE

La WatchShop.ro produsele se pot returna in termen de 14 zile calendaristice de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv; nu se accepta pentru returnare produsele purtate sau care prezinta modificari fizice (fisuri, zgarieturi, corodari, decolorari, deformari, ruperi, desprinderi, scurtarea bratarii etc).

Returul se face insotit de factura produsului, alaturi de certificatul de garantie. Produsele trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate de cumparator, sa nu fie purtate.

ATENTIE! Pentru promotiile in cadrul carora se ofera produse gratuite, returul se accepta:

  1. In conditiile in care se returneaza si cadoul primit. 
  2. In conditiile in care din valoarea comenzii se va scadea valoarea cadoului primit (daca acel cadou nu poate fi returnat de catre client din diverse motive). 

RETUR GRATUIT

Puteti sa va retrageti din contract printr-o declaratie neechivoca, utilizand una din urmatoarele metode: telefonic, SMS, e-mail. Returnarea produsului poate fi efectuata prin urmatoarele metode: curier sau predare personala la sediul WatchShop.

Exemplu de returnat produs prin curier: Pasii de urmat pentru returnarea unui produs prin curier:

1. Ambalati produsul intr-o cutie corespunzatoare, astfel incat sa fie livrat in conditii optime.

2. Completati si adaugati in colet formularul de retur.

3. Produsul trebuie trimis cu urmatoarele: cutia originala si accesorii complete, zale daca au fost scoase.

4. Date returnare:

  • Adresa: Str. Ion Minulescu, nr. 60-62 Sector 3, Bucuresti
  • Adresa de mail: clienti@watchshop.ro
  • Program de lucru : Luni-Vineri 09:30- 18:00

5. Vă rugăm să luați legătura cu echipa Watchshop.ro prin email la adresa retur@watchshop.ro. Noi ne vom ocupa de solicitarea de ridicare a produsului de la adresa pe care ați furnizat-o.

6. Puteti alege un alt produs in schimb sau puteti solicita sa vi se returneze banii. Daca solicitati pentru primirea banilor inapoi, acestia se pot returna astfel:

-         daca plata a fost ramburs la curier, se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un e-mail pe adresa: retur@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.

-         daca plata a fost efectuata online cu cardul sau online cu card bancar in rate fara dobanda, banii se returneaza in acelasi cont din care ati efectuat plata.

-         daca produsul (ceas / ochelari de soare / geanta / portofel etc.) a fost ridicat din showroom si plata a fost numerar, iar dumneavoastra veniti la sediul nostru pentru a face retur produsul, atunci puteti sa primiti banii pe loc, numerar.

-         daca produsul (ceas / ochelari de soare / geanta / portofel etc.) a fost ridicat din showroom si a fost achitat numerar, dar ati solicitat retur prin curier, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: retur@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont.

-         daca produsul (ceas / ochelari de soare / geanta / portofel etc.) a fost ridicat din showroom si a fost achitat cu card bancar in rate, banii se returneaza intr-un cont bancar. Trebuie sa trimiteti un mail pe adresa: retur@watchshop.ro unde sa scrieti contul bancar si numele titularului de cont. Daca produsul (ceas / ochelari de soare / geanta / portofel etc.) a fost ridicat din showroom si a fost achitat cu card bancar (fara rate), suma se poate returna fie in cont, fie cash daca returul se face in magazin.

Trebuie mentionat ca in cazul in care suma este returnata in contul bancar din care s-a efectuat plata, contul ar putea fi debitat cu intarziere care poate varia in functie de banca (intre 2 si 5 zile lucratoare).

Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ alte servicii (ex. ambalarea cadou sau valoarea transportului).

Produsul va fi returnat impreuna cu o copie de pe factura de achizitie si certificatul de garantie in original (in cazul in care pe certificat sunt mai multe produse, se va returna o copie de pe acesta).

S.C. Start IT Soft S.R.L. isi rezerva dreptul de a supune bunul returnat unei expertize pentru a stabili ca acesta este identic cu cel livrat cumparatorului. Termenul expertizei este de pana la 5 zile. In cazul in care bunul este supus expertizei pentru stabilirea conformitatii, suma achitata va fi returnata in momentul  confirmarii autenticitatii bunului.

Produsele primite defecte sau cu informatii afisate de site incorecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie sau este listat pe site cu informatii incorecte, acesta va fi inlocuit pe loc cu un produs nou, identic sau similar, cu conditia notificarii in scris a S.C. Start IT Soft S.R.L. sau prezentarea la sediul societatii cu produsul respectiv in termen de 48 de ore de la primirea bunului, respectandu-se conditiile de returnare de mai sus. In cazul in care nu este posibila inlocuirea bunului cu un altul, se va returna contravaloarea bunului, conform conditiilor aratate mai sus.

Produsele aduse in stoc in urma unei comenzi speciale ferme si a efectuarii platii in avans nu pot fi returnate.

Procedura de returnare produs/bani dureaza 14 zile calendaristice de la receptionarea returului.

Pentru orice alte detalii va stam la dispozitie!

  • Distribuie pe:
Ultima actualizare: 01.04.2024

Sus